Cheers!

30 april 2022 - Thuis, Nederland

Al weer een weekje thuis en heel blij dat ik mijn fiets weer terug heb! Ik vind het jammer dat het avontuur weer voorbij is want ik heb een ontzettend leuke tijd gehad en super leuke mensen ontmoet! Aan de andere kant vind ik het ook wel heerlijk om weer lekker in Nederland te zijn.

Op donderdag kwam Laurian naar Londen toe om mij op te halen. In de ochtend heb ik zelf nog wat ik Londen gewandeld en heb ik een aantal museums bezocht. In het British museum ging het brand alarm af, dus daar ben ik maar heel kort binnen geweest. Het Natural History Museum en Victoria en Albert museum waren erg leuk en interessant om te zien. In de middag kwam Laurian aan in Londen en hebben we heerlijk gegeten bij het Hard Rock cafe. Die zelfde avond zijn we ook al terug naar Coventry gegaan.

Vrijdag hebben we wat in Coventry gewandeld en mijn koffer verder ingepakt. In de avond zijn we met mijn huisgenootjes bij een Mexicaans restaurant gaan eten en daarna hebben we nog een drankje gedaan.

Zaterdag was de dag dat ik weer naar huis vloog. We werden wakker met het nieuws dat KLM aan het staken was, dus of we thuis zouden komen was nog maar de vraag... Koffer helemaal ingepakt, kamer netjes achtergelaten en nog een afscheidslunch bij Wetherspoon gehad. Afscheid genomen van iedereen en toen onderweg naar het vliegveld. Gek idee om weg te gaan uit Coventry maar ik heb het zo naar mijn zin gehad en zo'n leuke tijd daar gehad, dat het aan de andere kant ook wel goed voelde om weer naar Nederland te gaan. Op Birmingham Airport verliep het vrij soepel, de security duurde wat langer maar we waren ruim op tijd. He vliegtuig vertrok wel wat later en alleen met de mensen die eindbestemming Amsterdam hadden, omdat Schiphol geen andere mensen op het vliegveld wilde hebben. Door het lege vliegtuig hadden we veel last van turbulentie en kwamen Laurian en ik beide misselijk uit het vliegtuig.

Thuis hebben we lekker een broodje kroket gegeten en zijn we vroeg naar bed gegaan. Ondertussen alweer een drukke week gehad met een concert van Suzan en Freek en het 538 koningsdag festival en ik ben ook al weer aan het werk.

Ik heb nu zomervakantie, dus daar ga ik nu lekker van genieten!

Engeland, bedankt voor een fantastische tijd!

1. Jolanda:
    30 april 2022
    En wij vinden het heerlijk om je weer thuis te hebben!!:)
  2. Opa en oma:
    1 mei 2022
    Wij hebben genoten van je verhalen maar vinden het ook fijn dat je die “ gewoon” bent komen vertellen. Geniet van al je vakanties en wie weet tot de volgende blog.
  3. Nicolette Lensen:
    1 mei 2022
    Hoi Kim, zo leuk dat je weer al je ervaringen en ontdekkingen met ons hebt gedeeld. Super dat je weer thuis bent. Kun je weer mooie nieuwe plannen maken!
    Geniet er van, liefs Nicolette