Londen met pappa, mamma en Fleur

3 april 2022 - Coventry, Verenigd Koninkrijk

De afgelopen tijd is het weer behoorlijk wisselvallig geweest. We hebben zon gehad en dagen dat ik buiten heb geluncht en aan school heb gewerkt, maar ook dagen waarop het regent, sneeuwt en vriest.

Op 21 maart ik samen met mijn Franse en Spaanse huisgenootjes gevierd dat het eindelijk eer lente was. We zijn lekker uit eten geweest. Helaas was het op die dag zelf niet geweldig weer, maar het was wel erg gezellig en we hebben lekker gegeten.

In die week konden we ook een paar dagen buiten lunchen en hebben we zelfs op picknick bankjes aan school kunnen werken. Ook heb ik mijn eerste cijfer terug gekregen: een 85%. In Nederlandse cijfers is dat een 9, dus daar ben ik wel erg tevreden mee!

Op vrijdag ben ik in de middag naar Londen gegaan, want daar zouden pappa en mamma en fleur heen komen voor een weekendje! Op het trein station zagen we elkaar weer en op vrijdag avond hebben we Londen Eye in het donker gezien. Erg gezellig was het weer! Zaterdag hebben we alle highlights van de stad gezien. Het was een mooie dag en ik heb bijna de hele dag zonder jas kunnen lopen. Zondag was het bewolkter en wat kouder. In de middag hadden we gelukkig nog wel mooi uitzicht boven aan de ski garden. Ook hebben we lekker traditioneel Fish & chips gegeten voor de lunch en in de na middag moesten we al weer afscheid nemen van elkaar. Mijn tas volgeladen met hagelslag, dropjes en schuddenbuikjes ben ik in de avond weer terug naar mijn eigen huisje gegaan. Geslaagd weekend en erg leuk om elkaar weer te zien, maar ik weet nu ook wel dat ik het heerlijk vind om mijn eigen huisje te hebben en alles zelf te kunnen bepalen ;).

School en de lessen komen een beetje tot een einde. Ik heb geen lessen meer zodat we genoeg tijd hebben om onze opdrachten te maken. Dit was denk ik het kortste semester wat ik ooit gehad heb, maar dat is ook wel lekker. Mijn laatste deadline is 15 april en dan heb ik al zomer vakantie!! Nu eerst nog een aantal uren in de bieb besteden om ook daadwerkelijk mijn opdrachten af te maken.

Met de forensic society hebben we een plaats delict onderzoek gedaan. Ze hadden een crime scene uitgezet en die mochten wij dan gaan oplossen, nieuwe techniek geleerd om schoensporen veilig te stellen dus dat was wel erg interessant. Ook zwemmen gaat nog gewoon door en ik blijf braaf minimaal 2 keer per week zwemmen.

Vandaag werd er een leuk marktje georganiseerd dus daar ben ik samen met mijn Fransje huisgenootje heen geweest. Ik heb eindelijk mijn echt Engels thee kopje kunnen scoren, een hele lelijke, maar dat was de bedoeling om het zo echt Engels mogelijk te maken ;).

Morgen moet ik vroeg op want dan ga ik een dagje naar Belfast (Noord-Ierland). Verder staat er nog een tripje naar Nottingham en Brighton op de planning. Tijd vlieg voorbij want over 3 weken ben ik al weer thuis, maar ik heb nog genoeg te doen in de komende 3 weken, dus daar kan ik dan nog extra van genieten!

Tot snel!

1. Denis:
    3 april 2022
    Gaat dat lelijke thee kopje gepaard met een lelijke theepot:)
    Volgens mij en mamma vergis je je en kom je pas over 3 weken thuis , dus nog 1 weekje langer lekker op je zelf:)
    PS we hebben de schuur al omgebouwd tot 1 kamer appartement
  2. Kim Lensen:
    3 april 2022
    Thee pot heb ik niet gevonden, wel een schoteltje erbij. Setje was maar 2 pond, dus die thee pot komt nog wel een andere keer ;). 3 weken inderdaad, in 2 weken heb ik mijn laatste school opdracht ingeleverd en heb ik nog een weekje over om leuke dingen te doen. Appartementje klinkt goed, denk alleen dat ik liever mijn kamer houd, daar is het iets warmer dan in de schuur ;)
  3. Denis:
    3 april 2022
    ik ben wel nieuwsgierig naar dat enorme lelijke theekopje!!
  4. Sandra:
    3 april 2022
    Hoi Kim, leuk je verhaal weer te lezen. Hoe lelijk kan een kopje zijn, ben benieuwd😂
    Nog een paar gezellige weken in Engeland toegewenst.
    Groetjes Ron en Sandra 😘
  5. Opa en oma:
    4 april 2022
    Je kan nu zo langzamerhand wel een lijstje gaan maken in volgorde, wat zijn de leukste steden en stadjes die je bezocht hebt en dat geldt natuurlijk ook voor de lekkerste hapjes. Prachtig cijfer heb je gehaald, nog een paar van zulke erbij( zou mooi zijn toch). Ik heb begrependat je professioneel gegidst hebt in Londen, misschien nog een bijbaantje. Maak er nog leuke weken van. Liefs Opa en Oma.